Mai traiesc

29 01 2011

N-am scris de demult pe blog. Am si uitat de el dat fiind faptul ca inca nu mi-am primit inapoi laptopul din service. Azi m-au sunat de la magazin ca a ajuns laptopul, se poate merge dupa el. Asa ca doar joi va ajunge la Cluj, pana atunci mai cersesc de la fete voia de a utiliza calculatoarele lor. Am avut noroc si nu a trebuit sa platesc reparatia, asta intr-un caz exceptional doar.

O alta noutate ar fi ca am ajuns pe locul 53 in top in Popmundo. CU fortele proprii, pentru care ma bucur foarte mult. Inca nu m-am lasat de joc si nici nu intentionez in viitorul departat. 🙂

Luni, marti si miercuri am examen. N-am niciun chef. De nimic. Mi se rupe.

N-am postat nici de ziua mea. A trecut cu bine, m-am distrat pe cinste, am fost felicitata de 76 de persoane. Pentru prima oara i-am numarat. 😀 Am primit 2 torturi, un cooler extern pt laptop, un buchet maaare de flori care m-a impresionat cel mai tare pentru ca nu ma asteptam. Un cadou pretios a fost prezenta Erikai si a Laurei la ziua mea. 🙂 Pentru prima oara am petrecut alaturi de (aproape) toti prietenii mei cei mai buni.

Abia astept luna mai. Voi pleca in Germania pt o saptamana, in Unna, langa Dortmund. O sa fie un schimb de experienta foarte interesanta. Voi zbura din nou, de data aceasta cu WizzAir, din Cluj. 🙂

Vreau sa ma vad cu Yan. 😦

Astazi sunt melancolica. Aseara m-am suparat tare de tot pe Cristina care a rezultat tacerea mea din ziua de azi. Fiecare sta in coltul ei si nu vorbim. Cum spune Adia, si tacerea e o activitate.

Ascult Linkin Park.

Azi ar fi trebuit sa mergem la un pahar de vorba in oras cu Iuni si Steff, dar a picat. 😦

Vreau ceva, dar nu stiu ce. Nu mi-e bine nicicum. 😦

Aseara a visat Bogdan cu mine. Sunt curioasa oare ce. Gandindu-ma la relatia noastra, s-a stricat rau de tot treaba. Nu-mi place cand cineva refuza sa vorbeasca cu mine dintr-un motiv pt care eu nu sunt de vina si nu pot face nimic pentru a evita acel lucru. Nu mi-a picat bine acel articul pe care l-ai scris in ziarul din Budapesta, m-a buversat total. Cred ca ti-ai dat seama. Imi pare rau ca am fost seaca cu tine in mesaje. N-ar fi trebuit sa vorbesc asa, insa ma gandesc ca imi intelegi acea reactie neasteptata (pentru tine). As vrea sa vorbim din nou sa fim din nou amici. 😦 Azi am „retrait” acea clipa cand a intrat peste tine in dus „sefa”. Am ras mult. Bittersweet memories. Meh.